ورزشهای افزایش قد و حرکات ورزشی و روش برتر برای افزایش قد به صورت طبیعی

ورزشهای افزایش قد برای بلند شدن قد، مناسب و کاربردی هستند، انجام این ورزش ها می تواند به بلند شدن قد به صورت طبیعی کمک شایانی بکند.

 

ورزشهای افزایش قد

حرکات ورزشی و روش برتر برای افزایش قد به صورت طبیعی

ورزش های بلند شدن قد در میان کودکان و بزرگسالان، شامل ورزش هایی می شود که ایجاد کشش می کنند. تمریناتی که به شما در هر سنی کمک می کنند که قامتی راست و بلند داشته باشید. قد زیر حد میانگین واقعا غیرقابل تحمل است و افرادی که قد کوتاه دارند، با یک ارتفاع غیر عادی زندگی می کنند.

مفهوم دختران پا بلند و پسران بلندتر، همه ویژگی های فیزیکی دیگر را تحت تاثیر قرار داده است. رسیدن به ظاهر بلندتر فقط مربوط به وراثت محض نیست و تمرینات فیزیکی زیادی وجود دارند که می توانند قد شما را بالا کنند.

 

۱۰ ورزش ساده برای افزایش قد

این ورزش های ساده می تواند به شما کمک کند تا سوال ها را پاسخ دهید که چگونه به طور طبیعی می توان قد را بلند کرد؟

شنا کردن
ورزش های آویزانی
لمس انگشت پا
ژست کبری
تغییر لگن
طناب
شنای خشک
کشش ستون فقرات جلو
پا راست بالا
لگد زدن و یا پرتاب لگد نمایشی

 

 

شنا کردن برای افزایش قد

آب یک ترکیب بسیار مهم است، محققان می گویند نوشیدن آب کافی برای عملکرد نرمال بدن ضروری است. هم اکنون به همان اندازه که آب درون بدن شما مهم است، این آب به یک فاکتور مهم در خارج از بدن نیز تبدیل شده است. شنا کردن نه تنها انعطاف پذیری بدن را افزایش می دهد، بلکه همانطو که در بخش قبلی مربوط به حرکات افزایش قد در نمناک گفته شد باعث تحریک سلول های درون نیز می شود و تمام ماهیچه ها را کار می اندازند. این کار باعث می شود که قد به طور طبیعی افزایش پیدا کند.

 

ورزش های آویزانی برای بلند شدن قد

ورزش های آویزانی بهترین راه برای افزایش قد است. این تمرینات استقامت بازوهای شما را افزایش می دهد. این راهی برای برقراری ارتباط با تمام ماهیچه های بالاتنه است. فرد می تواند پاهای خود را دور یک قطب بپیچد و استقامت پاهای خود را نیز افزایش دهد. سپس اگر روی بازوها آویزان شد، فرد می تواند پاهای خود را به سمت بالا بکشد و سپس آن ها را به حالت عادی برگرداند. تکرار این کار بدن را از چربی عاری می کند. زمانی که بدن تغییر می کند، قد در نهایت بلند می شود.

 

لمس انگشت پا

این ورزش شامل صاف ایستادن و سپس خم شدن رو به پایین به سمت زانوها است. این کار ماهیچه های کمر و ساق پا را تحریک می کند و ماهیچه های ران و باسن نیز با این تمرین ماساژ داده می شوند. به سمت انگشتان پایتان بروید، اما به خودتان بیشتر از حد بدنی خود فشار ندهید. این کار به طور ایده آل باید از سنین پایین انجام شود تا انعطاف پذیری کلی بدن را بهبود دهد.

 

ژست کبری

ژست کبرا شبیه افعی است. این کار با دراز کشیدن روی شکم شروع می شود. به آرامی تنه بالایی بدن خود را بالا ببرید تا گویی بتوانید قوطی ماالشعیر را باز کنید. انتقال باید بسیار نرم باشد. خم شدن به اندازه قدرت کشش بدن شماست. این ماساژ قابلیت های رشدی سلول ها را افزایش می دهد.

 

تعویض لگن مناسب برای افزایش قد

این شبیه به پل است. در یک وضعیت صاف دراز بکشید. زانوهایتان را خم کنید. پاهایتان را به اندازه عرض شانه از هم جدا کنید. حالا پا را فشار دهید و باسن خود را بالا ببرید. کمرتان را صاف نگاه دارید. به آرامی نفس بکشید و باسنتان را پایین بگذارید دوباره بلند شوید و تکرار کنید. تغییر لگن به مراقبت از سلول های پشت بدن شما کمک می کند.

 

طناب بازی برای بلند شدن قد

این فقط یک بازی سرگرم کننده نیست، بلکه یک روش جالب برای قد بلندتر است. طناب بازی شامل پریدن زیادی است. پریدن باعث می شود که سلول های بدنتان ازسر تا پا حرکت کنند. هر ماهیچه واحد فعال می شود. این کار راه ایده آلی برای رشد ساده بدن است. راهی خوب برای جلوگیری از توزیع چربی در مناطق مختلف بدن است.

 

شنای خشک برای افزایش قد

برای افرادی که آب را دوست ندارند، این یک روش جایگزین برای بدست آوردن بیشتر مزایای شنا کردن بدون خیس شدن است. این شنا کردن یک ورزشی است که حرکت جفت پای متناوب را شامل می شود. دست راست با پای چپ و دست راست با پای راست بالا می رود. در یک موقعیت مناسب دراز بکشید، هر جفت پا را به نوبت بلند کنید و هر عضو را تا جایی که می توانید، بکشید. این تمرین یکی از بهترین راه ها برای افزایش قد است.

 

کشش ستون فقرات رو به جلو برای بلند شدن قد

این ورزش یک روش ساده و در عین حال موثر برای عملکرد دقیق ستون فقرات است. باید بعد از یک جلسه ورزش خسته کننده مثل شنا کردن انجام شود. پاهایتان را به طور مستقیم روی زمین صاف بگذارید. نفس عمیق بکشید و حس کنید که نفستان در طول ستون فقراتتان حرکت می کند و شانه های خود را رها کنید و ستون فقرات خود را به جلو خم کنید و کش دهید.

 

ورزش پا راست بالا برای بلند شدن قد

پا راست بالا قطعاً در ۱۰ ورزش برتر برای افزایش قد هستند. آن ها آسان و بسیار ساده هستند. به پشت خود دراز بکشید. به آرامی پاهای خود را با هم بلند کنید. آن ها را مستقیم در هوا حرکت دهید. به تدریج به پایین نزدیک زمین هدایت کنید و چند اینچ بالاتر از زمین نگه دارید. دوباره آن ها را به صورت عمودی و ۹۰ درجه با کف، بالا ببرید و آن ها را درست بالای زمین قرار دهید.

با ۷ تا ۸ بار در روز شروع کنید.

 

برای افزایش قد:

ماهیچه های ران بسیار مهم هستند تا تقویت شوند. آن ها وزن بدن بالای شما را حمل می کنند. بنابراین افزایش قد باید به طور همزمان این ماهیچه ها را تقویت کند تا رشد متعادل را حفظ کند.

روی کمرتان دراز بکشید.

دو پایتان را صاف نگه دارید.

یک پا را نزدیک سینه خود بیاورید. بعد صافش کنید.

همان کار را با پای دیگرتان انجام دهید.

این حرکت را مثل دوچرخه سواری تکرار کنید.

 

چند نکته تغذیه ای برای بلند شدن قد

همراه با ورزش بدنی، یک جز بسیار مهم رشد در پس زمینه وجود دارد و غذا برای افزایش قد بسیار مهم است. پروتیین ها الزامی هستند.

تخم مرغ و پالس ها باید یک چهارم غذای سالم شما باشند.

سبزیجات سبز و برگ دار بیشتر ویتامین های ضروری لازم را برای بدن فراهم می کنند.

این ویتامین ها رشد کلی بدن را احیا می کنند.

وقتی ورزش می کنید، میزان انرژی وعده های غذایی خود را در نظر بگیرید. زمانی که ورزش می کنید مقدار قابل توجهی از انرژی صرف عملکرد شما می شود.

شیر و ماست بهترین موارد موجود انرژی زا هستند که در بلند شدن قد تاثیر دارند.

کره خانگی و روغن زیتون، برای مکمل های محلول در چربی عالی هستند. همیشه به یاد داشته باشید که صبحانه و بقیه غذاها را برای رسیدن به داشتن قدی بلندتر بخورید.

منبع: نمناک

 

 

 

 

ورزشهای افزایش قد

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، دکتر شریف نجفی

در سایت دکتر شریف نجفی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه ، عضو انجمن جهانی طب فیزیکی و توانبخشی، مقالات مفید در رابطه با طب فیزیکی را مشاهده نمایید. همچنین درصورت نیاز به ویزیت با دکتر شریف نجفی می توانید از طریق بخش تماس با ما وب سایت دکتر شریف نجفی، ارتباط برقرار نمایید و آدرس کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را مشاهده نمایید.

 

 

 

آدرس مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

فلکه دوم صادقیه- بلوار فردوس- نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی پلاک ۱۲۱ – واحد ۲

تلفن مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

۴۴۰۱۶۱۴۲-۴۴۰۵۸۷۶۳

موبایل دکتر شریف نجفی کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی

۰۹۹۰۱۱۶۰۳۵۴

وب سایت دکتر شریف نجفی

www.dr-najafi.com

مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام دکتر شریف نجفی

صفحه اینستاگرام دکتر شریف نجفی

 

کلمات کلیدی:

ورزشهای افزایش قد , حرکات یوگا برای افزایش قد , دانلود حرکات کششی برای افزایش قد , حرکات کششی برای افزایش قد pdf , حرکات والیبال برای افزایش قد , افزایش قد در یک هفته با ورزش , حرکات افزایش قد apn , ورزش افزایش قد سریع , حرکات کششی برای افزایش قد بزرگسالان

ورزشهای افزایش قد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به اینستاگرام دکتر نجفی | تلفن: 44016142 - 44058763 09901160354
+