ویدیوی آموزشی کمردرد حاد و شدید و اقداماتی که باید قبل از مراجعه به پزشک انجام داد

ویدیوی آموزشی * کمردرد حاد و شدید و اقداماتی که باید قبل از مراجعه به پزشک انجام داد

ویدیوی آموزشی کمردرد حاد و شدید و اقداماتی که باید قبل از مراجعه به پزشک برای کمردرد حاد و شدید انجام داد و انجام چه کارهایی ممنوع است را در ویدیوی آموزشی کمردرد حاد و شدید توضیح داده ایم با ما در ادامه این مقاله همراه باشید و ویدیو را مشاهده نمایید تا پاسخ سوالات را دریافت نمایید.

اقدامات قبل از مراجعه به پزشک برای درمان کمردرد حاد و شدید

در صورت بروز کمردرد حاد و شدید، تا قبل از مراجعه به پزشک چه اقداماتی کمک کننده است و چه کارهایی ممنوع است؟

در ویدیوی آموزشی کمردرد حاد و شدید، اقداماتی که باید قبل از مراجعه به پزشک انجام داد را توضیح می دهیم تا بیمار درد کمتری تحمل نماید و به درستی به مطب پزشک برود.

استراحت مطلق به مدت سه روز و استراحت نسبی به مدت یک هفته، استفاده از داروهای مسکن و شل کننده عضلانی، کمربند طبی، کیسه آب یخ یا آب گرم کمک کننده است.

اما ورزش، استخر و آب درمانی، ماساژ شدید ممنوع است

بروز کمردرد حاد و شدید

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، دکتر نجفی

در سایت دکتر نجفی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه ، عضو انجمن جهانی طب فیزیکی و توانبخشی، مقالات مفید در رابطه با طب فیزیکی را مشاهده نمایید. همچنین درصورت نیاز به ویزیت با دکتر نجفی می توانید از طریق بخش تماس با ما وب سایت دکتر نجفی، ارتباط برقرار نمایید و آدرس کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را مشاهده نمایید.

آدرس مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر نجفی

فلکه دوم صادقیه – بلوار فردوس – نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی پلاک ۱۲۱ – واحد ۲

تلفن مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر نجفی

موبایل دکتر نجفی کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی