موج دوم کرونا در ایران

موج دوم کرونا در ایران

موج دوم کرونا در ایران در یک مقاله ی خبری لنست

موج دوم کرونا در ایران را لنست در یک مقاله ی خبری ویژه در مورد ایران و کوید ۱۹ و احتمال موج دوم نوشته و به مسائلی همچون تحریمها علیه ایران نیز اشاره کرده است.

 

موج دوم کرونا در ایران

در این گزارش ذکر شده که ایران اولین کشوری بوده که از واژه ی smart distancing استفاده کرده اما تلاش بیشتر برای آگاهی رسانی لازم بوده که کشورهای دیگر می توانند از این موضوع یاد بگیرند.

سیستم بهداشت و درمان قدرتمند ایران به ردیابی بیماری کمک کرده است و تحریمها نیز ایران را به کشوری به خود متکی در ساخت تجیزات محافظت شخصی تبدیل ساخته است.

در این گزارش به زیاد شدن تست های کرونا از ۱۰ هزار به ۲۵ هزار تست در روز هم اشاره شده و ذکر شده که برای مشاهده ی افزایش در تعداد مرگ چند هفته زمان لازم است.

در این گزارش به گفته رییس جمهور ایران هم اشاره شده است که اگر همکاری های لازم انجام نشود محدودیت ها دوباره بر می گردد. همچنین به گزارش مرکز پژوهش های مجلس مبنی بر احتمال دو برایر بودن مرگ نسبت به آمار رسمی اشاره شده است.

همچنین نقل قول نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران در مورد عبارت موج دوم هم آورده شده است که تعریف دقیقی برای آن نداریم. او می گوید که فکر نمیکنم در این لحظه یا آینده نزدیک ما به یک lockdown در سطح ملی نزدیک هستیم ولی در صورت لزوم lockdown می تواند مشابه خورستان در برخی مناطق کشور انجام شود.

در آخر نیز نقل قولی از دکتر گودرز دانایی آورده شده که مردم خسته شده اند و شنیده ام که خطوط هواییی به وضعیت عادی برگشته اند و مردم فاصله ۶ فوتی را رعایت نمی کنند و مطمئنم که مردم به درستی از ماسک استفاده نمی کنند و حس اطمینان کاذبی در این مورد دارند.

 

 

 

موج دوم کرونا در ایران

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، دکتر شریف نجفی

در سایت دکتر شریف نجفی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و دانشیار دانشگاه ، عضو انجمن جهانی طب فیزیکی و توانبخشی، مقالات مفید در رابطه با طب فیزیکی را مشاهده نمایید. همچنین درصورت نیاز به ویزیت با دکتر شریف نجفی می توانید از طریق بخش تماس با ما وب سایت دکتر شریف نجفی، ارتباط برقرار نمایید و آدرس کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را مشاهده نمایید.

 

 

 

آدرس مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

فلکه دوم صادقیه- بلوار فردوس- نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی پلاک ۱۲۱ – واحد ۲

تلفن مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

۴۴۰۱۶۱۴۲-۴۴۰۵۸۷۶۳

موبایل دکتر شریف نجفی کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی

۰۹۹۰۱۱۶۰۳۵۴

وب سایت دکتر شریف نجفی

www.dr-najafi.com

مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام دکتر شریف نجفی

صفحه اینستاگرام دکتر شریف نجفی

 

کلمات کلیدی:

موج دوم کرونا در ایران , موج دوم کرونا , کرونا در ایران

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

question